116km`JB o4 :)

Etap 4 - Dwa Zamczyska i Pierścień Regulic

Dzisiaj wspólnie z Błażejem, Markiem i Danielem wybraliśmy się na czwarty etap Jura Bike.

Start o godz. 8:00. Fotka i w drogę..

Szybko przejechaliśmy przez Mysłowice i Imielin. W Chełmie Śl. skręciliśmy w prawo i drogą koło symbolu Chełmu Śl. wjechaliśmy na drogę ku Chełmkowi. Wjazd do Małopolski przez most na Przemszy. I męczący podjazd. Potem znów kilka interwałów przez Chełmek i Libiąż, no i dalej cisnęliśmy w stronę Wygiełzowa.
Szybka przeprawa no i postój w barze koło skansenu w Wygiełzowie. Po przerwie, podjazd pod zamek, tam Daniel udał się zwiedzić zamek, a ja wypiłem Kicka ;D Teraz już wjazd na szlak, widoki i jazda dalej. Teraz trochę zjazdu i podjazd. Wjechaliśmy i "zjechaliśmy" trzeba było uważać na zakrętach, żeby nie wyrzuciło ;D Moja prędkość to 65km/h innych podobna ;P Później kilka podjazdów i zjazdów no i byliśmy w połowie szlaku. Teraz trochę spokoju, szutrowa droga... Po wyjeździe skręt w prawo i podjazd.. serpentyną do góry.. Jakoś wjechaliśmy.. Jesteśmy w Alwerni, mała sesja i do klasztoru. Trochę fot i do sklepu, mijając po drodze Muzeum Pożarnictwa. Teraz już tylko zjazd no i kolejna serpentyna.. Strzeliło 2000km w tym roku :P Ostatni dzień maja ;] Dobra podjechaliśmy. Potem trochę asfaltu, nawrót w lewo i ładne widoki. Zjazd i znaleźliśmy się w Źródełku Jurajskim. Dla wszystkich wielka ulga ;P Zimna woda ;P No i "ścianka wspinaczkowa" :D:D trochę posiedzieliśmy i w drogę. Niektórzy toples xD Teraz zgubiliśmy szlak, ale błąd szybko naprawiliśmy i jechaliśmy już w stronę kopuł radia RMF FM. Jeden z gorszych odcinków. Najcieplej i pagórkowato. Jakoś pocisnęliśmy i już tylko kilka set metrów do zamku w Tenczynku. Podjechaliśmy, posiedzieliśmy, pofotorgafowaliśmy, połaziliśmy, zjedliśmy obiad :D No i powrót. Zjazd extremalny, świadczy o tym fakt, że Marek zaliczył kontakt z ziemią ;P Teraz powrót. Wracamy niebieskim szlakiem przez Puszczę Dulowską nad zalew Chechło. Puszcza bardzo piękna. Bardzo ładne i przyjemne miejsce. Nadjechaliśmy w końcu nad Chechło. Wszyscy migiem się rozebrali i? No i do wody! :D Przyznam 'strefa jajek" najgorsza ;P Ale już za chwile wszyscy pływali. Ochłodzenia, panowie poszli na lody no i zaraz w drogę. Teraz do Chrzanowa, dalej zielonym szlakiem(JB o1) do Stawów Groble i przez Byczyne, Jeleń pod Rakovie. Dalej przez Dziećki, Kosztowy i Brzezinke podjechaliśmy na Słupną. Teraz już tylko w długą i do domu. :)

Etap 4 - Dwa Zamczyska i Pierścień Regulic zaliczony :)
Daniel sobie nieźle poradził, należą mu się brawa za wytrzymałość, jak na pierwszy tak długi etap. Witamy w teamie! ;)

Ps. Od teraz każdy kolejny wyjazd planujemy z kąpielą w jakimś jeziorku :P

Max prędkość: 65,0km/h

Szlak ;)

Odpoczynek.. koledzy

W oddali klasztor w Alwerni

Nasza grupka z Mysłowic :)